2008. január 20., vasárnap

My Pet Skeleton

Újabb rég elfeledett oldalra bukkantam a napokban. Pár éve rendszeresen néztem, teljesen magaménak éreztem azt az érzést, amit a My Pet Skeleton közvetít. Azóta persze változtak az idők, én is meg az oldal is látványos dizájnváltáson mentünk keresztül, de ez a kicsit esős, kicsit ködös hangulat még mindig megfog.
Nagyon szép, nagyon beteg.
Rajzok, játékok, videók.


Vincent Marcone fantáziáját dícséri az oldal. Az úriemberről annyit érdemes tudni, hogy amellett, hogy grafikus és designer, a zenéhez is ért valamicskét. A Johnny Hollow háttérénekes volt többek között, így nem is csoda, hogy a zenekar majdnem összes klipjét ő csinálta.





[ My Pet Skeleton Official ]
(Az oldal jelenleg frissítés alatt áll, de itti megnézhetjük a régi dizájnt.)

[ Vincent Marcone oldala ]

[ My Pet Skeleton Productions ]


2 megjegyzés:

VividFluxury írta...

Mennyire szerettem ezt. :)

Sis írta...

én mindig befordultam a zenéjétől :D olyan jó volt :]