2008. január 17., csütörtök

Pain solves everything


Amikor először találkoztam Becca (aka. DeadlyNightshade) rajzaival, szerelem volt első látásra. A rajzok kicsit borongós, kísérteties hangulata, az aprólékos kivitelezés, a mérhetetlen precizitás azonnal elbűvölt.
Horror és érzékiség - pimasz félmosollyal.
Hamarosan fel is vettem vele a kapcsolatot, aminek eredménye hamarosan bekerült a galériájába.




Ami a legfantasztikusabb, az a modell személyiségének belecsempészése a képekbe. Pár mondatos beszélgetés után, élő találkozás nélkül rajzolt le úgy, hogy felfedeztem a kész műben a sajátos jellemvonásaimat. Nem csak az arc hasonlít, ügyel a testtartásra, a jellegzetes mozdulatokra és a kisugárzásra. Valósággal élnek a képei, és bár egyáltalán nem fényképszerű a kivitelezés, az ember azt várja, mikor mozdul meg a papírra vetett alak.



Tehetségét persze mások is észrevették és értékelték.
Kiállításra kerültek a képei többek között a 2007-es High Echelon kultúrális/party sorozaton (@ Mono ElectroniClub), több hasonló zenei rendezvényen (Xenomorph live @ K2).

Rajzolt flyerekhez, blogokhoz, grafikáit felhasználták a Prae.hu magazin egyik számához.


Külföldről is kapott felkérést, egy lengyel rockabilly ruházati oldal, a ToxicCandy felhasználta egyik munkáját pólómintának.

Sajátos stílusa és az egyedi témák miatt Becca egy üdítő színfoltja a mai fiatal festő/grafikusgenerációnak. És ezt pusztán a tehetségével érte el. Mert hittük volna, hogy ezeket a gyönyörű képeket szakmai előképzettség és művészeti tanulmányok nélkül csinálja?



Íme egy kis ízelítő, a személyes kedvenceim.

The Sea Palace

The dreadful hours

Carebbean Blue

more:

[ DNS @ deviantart.com ]

[DNS @ LD50.hu ]


7 megjegyzés:

NINth írta...

hipperkemény. amikor először kaptam tőle képet, nekem is leszakadt az állam. tökéletesen átadja a modell személyiségét. Becca rulz :)

lea írta...

egyik személyes kedvencem:)
http://cenobabe.deviantart.com/art/Paradise-Lost-65486778

Sis írta...

ninth: az egyik legdurvább lett a rólad készült rajz, egy az egyben olyan mint te, pedig a szempáron kivül nem látszik az arcodból semmi. _O_

lea: igen ezt én is imádom :) de az összeset mégsem linkelhettem egyenként :D

arden írta...

Mehetett volna LD-re is, mint Gothpunk cucca?

Sis írta...

Gothpunk irta pmben, hogy pont DeadlyNightshade lesz a következő userportré alanya :D
nem tudtam, de igy beelőztem kicsit :$

lea írta...

meg az új:o

Sis írta...

az újról ne is beszéljünk,mindjárt kicserélem itt is az egyikre. :O