2008. május 11., vasárnap

Elsita's magic world

Rég nem találkoztam ennyire kedves és vidám oldallal, mint amilyennel a kubai származású Elsita büszkélkedhet. A hölgyről annyit illik tudni, hogy főállású művésznek tartja magát és feltett szándéka maradandó dolgokat alkotni életében. Szerintem sikerült neki, legalábbis én végig mosolyogtam a galériák böngészése közben. Vitathatatlanul itt a tavasz, íme egy kis ízelítő:



[ a többi Virágbaba itt ]


[ Illusztrációk ]

Elsita szinte az összes létező képzőművészeti ágat kipróbálta és űzi is őket: a virágkreációkon és a rajzokon kívül csinál porcelán - és papírszobrokat, ékszereket, játékokat, babákat, babaházat, montázsokat, sőt, még ruhákat is tervez és készít.
Az egész honlapból sugárzik a pozitív hozzáállás, és a jókedv, ezért is érdemes körülnézni.

[ Elsa Mora official ]

1 megjegyzés:

eszterda írta...

Megnéztem ezeket az édes tündéreket! Fantasztikus és milyen egyszerű! Ártatlan, gyermeki...