2008. május 15., csütörtök

The Monster Under Your Bed

Nincs olyan ember a földön, akinek ne lettek volna kiskorában olyan félelmetes víziói, melyeket a felnőttek soha nem fognak megérteni és átérezni. Legyen ez rettegés a mumustól, a cukrosbácsitól, különféle ágy alatti szörnyektől, a magánytól vagy csak a szárnyaló gyermeki fantázia kísérteties szüleményeiről, amikre már mosolyogva gondolunk vissza így érett fejjel. A felnőttekből hiányzik már az a maximális ártatlanság, ami felnagyítja és ezer fogú szörnnyé varázsolja a legkisebb bogarat is. A gyerekeknek még ezek a lények jelentik a megtestesült gonoszt, fogalmuk sincs még arról a rengeteg borzalomról ami az őket körülvevő világban tombol. Joshua Hoffine ezeket a gyermekkori félelmeket örökíti meg fotóiban, és valljuk be, annyira hatásosan és életszerűen, hogy a hideg futkos a hátamon ha nézegetem őket. Akaratlanul is előjönnek a régi rémálmok, amikor takaró alá bújva azt hittem, hogy így nem bánthatnak a rossz dolgok, láthatatlan vagyok a számukra.






4 megjegyzés:

Névtelen írta...

szerintem a harmadik a leghatasosabb.. legalabbis nekem attol futkos a hideg a hatamon

Sis írta...

jajam, nekem is az az egyik kedvenc.
de az összes többi + ami a honlapon is van nagyon durva O_O

lea írta...

meg az ufok, akik átlátnak mindenen, kivéve a paplanomon, úgyhogy igyekezz minél kevésbé feltűnően lélegezni. :)

VividFluxury írta...

Első kép büntet. \m/