2008. március 10., hétfő

Bunny

Tudom, nem a legszerencsésebb dolog egy olyan blogról írni, ami 2 éve nem frissült, így egyáltalán nem tekinthető újdonságnak. Főleg úgy nem szerencsés írni róla, hogy nem is én fedeztem fel újra az oldalt, csak kaptam mástól a képlinkeket. Mégis úgy érzem, hogy a Nyusziblognak itt a helye, jelenlegi és állandó személyes aktualiása miatt.


Vannak azok az emberek, akik költői magasságokban utazva, túlvariált és fennkölt regényekkel próbálják elmagyarázni a semmit, és vannak azok az emberek, akik a másik arcába nevetnek, és odavetik azt az egy mondatot ami zanzásítva tartalmazza mindazt, ami a lényeg. Nem kell a túlbonyolítás, csak a letisztult tartalom. Én ez az utóbbi vagyok, és bár legtöbbször hátrányom származott belőle, Nyusziblog mellett úgy érzem, hogy vannak mások is, akik így gondolkodnak. Számomra ez olyan ritka pillanat, amikor azt érzem, hogy valaki kimondja helyettem azokat a dolgokat, amiket mindig is akartam, de soha nem volt lehetőségem vagy bátorságom hozzá.


213 kép van, mindegyiket érdemes megnézni és értelmezni.


5 megjegyzés:

hatemachina írta...

szerencsére az angol naponta frissül. ;)

Sis írta...

linket! :)

hatemachina írta...

http://www.bunny-comic.com/

egyébként nem tetszik, hogy csak blogger ID-val lehet kommentelni.:p

Sis írta...

anélkül is lehet, nem?
köszi a linket, gtalkon lekéstelek :(

Zeck írta...

Kb fél éve egy nyuszis kép az utolsó post a blogomon. Meg votl egy időszak amikor fordítottam /rajzoltam sajátot...